Byliśmy podekscytowani otrzymaniem 36-krotnego dodatku MacMag do Mackintosh School of Architecture.
publikacja studencka, która kataloguje pracę studenta w taki sposób, który dotyczy zarówno ekspresji graficznej, jak i projektów architektonicznych, które zawiera (sprawdź nasz opis 35.
dodatku MacMag tutaj).
MacMag 36 jest dumnym stwierdzeniem, gdzie jesteśmy teraz, jako uczniowie odnoszących się do współczesnej i przyszłej architektury.
wyjaśnił redaktor studentów Joe Barton, Marguerita Kyriakidis, Heather MacSween, David O.
Reilly i John Robson.
Książka jest podzielona na 5 różnych etapów.
zbiegać się z latami studiów.
początek w pierwszym etapie dzięki twórczej i eksploracyjnej pracy oraz przechodzeniu przez piąty etap, który pokazuje architektoniczny rozwój studentów w bardziej wszechstronnych pracach.
Więcej o publikacji po przerwie.
Łącznie ponad 100 stron, MacMag 36 dokumentuje szeroki zakres prac studenckich i koncentruje się wokół koncepcji powiązania nauki architektury z praktyką architektury.
Graficznie ten dodatek czerpie inspirację z magazynów architektonicznych, ponieważ jego czysta i uproszczona grafika wizualnie organizuje projekty, ale pozwala im nie być ograniczonym na stronie.
Pierwszy etap obejmuje eksploracje studentów na różnych skalach od mebli do mieszkańców i przedszkoli artysty.
Wywiady z architektami pomagają przejść do następnego etapu i podobało nam się przeczytanie wywiadu z Alainem de Bottonem na temat koncepcji Wielkiej Architektury w Wielkiej Brytanii, umożliwiającej społeczeństwu docenianie architektury.
Przedstawiliśmy projekty Living Architecture na AD, a ten wywiad daje bardziej dogłębne spojrzenie na proces wybierania stron i wybieranie architektów.
Etap drugi pokazuje postęp rozwoju w formie, materialności i jakości przestrzennej.
Wyświetlane prace dotyczą zarówno procesu, jak i ostatecznych wyników.
Pod koniec drugiego etapu, świetny kawałek w projekcie współpracy Urban Barn.
co pozwala uczniom pracować z inżynierami i innymi architektami.
podkreśla korzyści płynące z pracy z zespołem projektowym i uczenia się dzięki ich wskazówkom i doświadczeniu.
Projekty w trzecim etapie podkreślają praktyczne kwestie, takie jak zrównoważony rozwój, istotność i konstrukcja.
Uczniowie koncentrują się na związku pomiędzy Slow Food i Slow Architecture, aby stworzyć.
Food-centric.
projekty dotyczące architektonicznych definicji zrównoważonego rozwoju, jak również skutków społecznych.
Etap czwarty rozszerza się na architekturę miasta, gdy uczniowie borykają się z ideą pionowości w projekcie miejskiej zabudowy mieszkaniowej lub miejskiej.
Projekty pokazują zrozumienie kontekstu z optymistyczną wiarą w poprawę życia w mieście, jednocześnie stając się integralną częścią infrastruktury.
Ostatni etap to w pewnym sensie kulminacja poprzednich etapów.
Praca studencka pokazuje umiejętności w podejściach formalistycznych, a także siłę na poziomie koncepcyjnym i wrażliwość na szerszą sferę kontekstu.
Jak wyjaśnia Christopher Alexander: Szukamy jakiegoś rodzaju harmonii między dwoma wartościami niematerialnymi; forma, której jeszcze nie zaprojektowaliśmy, i kontekst, którego nie możemy właściwie opisać.
Jesteśmy zawsze podekscytowani faktem, że uczniowie pracują, a publikacje takie jak MacMag naprawdę wychwytują esencję Szkoły Architektury.
Publikacja oferuje inspirujące projekty na wszystkich poziomach i gratulujemy redaktorom studenckim kolejnych wspaniałych prac.
[patrz też: olx choszczno, wiercenie studni głębinowych cena, sanpol poznań ]
Powiązane tematy z artykułem: olx choszczno sanpol poznań wiercenie studni głębinowych cena