Dzięki uprzejmości The Architectural Review Blogu kontynuuje współpracę z The Architectural Review, wprowadzając krótkie wprowadzenie do tematów miesięcznych wydań magazynu.
W tym wstępie do wydania z października 2015 r.
Redaktor Christine Murray wykorzystuje swoje niedawne nagrody szkolne jako zachętę do dyskusji na temat trudnej sytuacji w londyńskich szkołach i (w odpowiednim czasie) zadaje pytanie czy będziemy teraz prowadzić baterie dla naszych dzieci. Mój powojenny szkoła nie wygra żadnych nagród za swój projekt.
Chciałbym myśleć, że właśnie dlatego planują go zniszczyć.
Ale szkoła ma bardziej złowrogi los.Hackney ma oczy na wzrost wartości ziemi w tym szybko gentrifying dzielnicy Londynu.
Planuje zburzyć trzy szkoły podstawowe, wyrzeźbić działki pod budowę prywatnych domów na sprzedaż na wyznaczonych terenach edukacyjnych.
Nowe szkoły zostaną przebudowane na ułamek oryginalnych witryn, niektóre z nich są dwukrotnie bardziej liczne.
Dzięki uprzejmości The Architectural Review Mamusie przy bramie szkoły nie są szczęśliwe, ale.
Muzyka nastrój sugeruje, że tak się stanie.
– westchnął po spotkaniu konsultacyjnym społeczności.
Dyrektor wydaje się zadowolony.
Akceptowany jest plan akwareli w szkolnym holu wejściowym.
budynek ukryty za rozmytymi dziećmi podczas zabawy.
Proponowana szkoła znajduje się naprzeciwko parku, ale wieże mieszkalne od strony południowej blokują widok i światło dzienne.
Szkoła jest zbudowana w ich cieniu.
(Jak na ironię, wieże mieszkalne na tej stronie zostały wyburzone 20 lat temu jako oznaka postępu.) Liczba nieosiągalnych domów stłoczonych w nie pozostawia miejsca na wiele innych.
Place zabaw są na dachu, w stałym cieniu.
Jeśli chodzi o klasy, nie ma wielu okien.
Korytarze są wewnętrznymi, sztucznie oświetlonymi biegunami szczurów.
Dzięki uprzejmości The Architectural Review Moja obecna szkoła syna nie jest klejnotem.
Łańcuch prefabrykowanych pudełek, oferuje niewielką rozkosz.
Ale ma cechy konstrukcyjne, które nadają jej jako szkoła.
Nie ma korytarzy: główne wejście, sale lekcyjne, biura i sala znajdują się w jednym miejscu.
Nie możesz się zgubić i nie ma kryjówek dla łobuzów.
Każda klasa ma drzwi do placu zabaw, przez które studenci wchodzą i wychodzą, eliminując chaos i podwojenie w miarę jak ucieka ogień.
Drzwi można pozostawić otwarte na świeże powietrze.
cenny atut, gdy tak wiele szkół jest zamkniętych.
Każda klasa ma własną toaletę, eliminując chodzenie po pustym korytarzu do cuchnącego kibla.
Czy miejsca na zewnątrz, choć skromne, są piękne.
trawiaste wzgórze z wystarczającą ilością krzaków i drzew do zabawy w chowanego, ula, ogródek kuchenny, boisko do piłki nożnej i trzy odkryte place zabaw (jeden do pokoju dziecinnego, jeden do przyjęcia i jeden do wszystkich innych).
To tutaj ubóstwo nowej szkoły jest puste: nie źdźbło trawy, nie ma światła słonecznego i dwie wieże mieszkalne, na które można patrzeć (z mieszkańcami, patrzącymi w dół).
Dzieci spędzają 30 procent swojego życia w szkole , z głębokim wpływem na ich zdrowie i rozwój.
Duńskie badanie z 2007 r.
Wykazało, że współczynniki wentylacji świeżego powietrza są powiązane z wydajnością.
W badaniu 2111 hiszpańskich dzieci w wieku szkolnym czas spędzony w (nie zbliżonych) terenach zielonych zmniejszył nadpobudliwość oraz problemy behawioralne i emocjonalne oraz poprawił wyniki ADHD.
Sześcioletnie amerykańskie studium na temat 905 szkół podstawowych w stanie Massachusetts znalazło uczniów w szkołach z większą zielonością.
uzyskał wyższą ocenę w standardowych testach.
Chińscy naukowcy odkryli 23 procent redukcji krótkowzroczności wśród dzieci, które spędzają dodatkowe 40 minut na słońcu.
Dzięki uprzejmości The Architectural Review Szkoły w tej edycji inspirują jako mało.
W bogatym mieście, takim jak Londyn, nie ma usprawiedliwienia dla złego zarządzania ziemią, która po sprzedaży zniknie na zawsze.
Z powodu niedoboru miejsc w szkołach potrzebujemy gruntów edukacyjnych do rozbudowy.
Kiedyś hodowaliśmy kury hodowlane, aż okazało się, że są zbyt okrutne.
Czy będziemy teraz prowadzić farmę dla naszych dzieci.
Budujemy świątynie dla ludzkich przedsięwzięć; muzea i biblioteki, które wywołują uczucie wyższego celu i ciągłości.
Nasze szkoły również muszą być świątyniami, a nie cieplarniami.
Pokornym miejscem nauki może być święta przestrzeń.
A jeśli nie możesz pozwolić sobie na architekturę, pozwól naturze robić to, czego nie możesz.
Odpowiedź może nie być budynkiem. Nie ma sufitu wyżej niż niebo.
Zapisz się do przeglądu architektonicznego
[patrz też: kamianna miody producent, jaka temperatura na piecu, kamianna miody ]
Powiązane tematy z artykułem: jaka temperatura na piecu kamianna miody olx choszczno